Wat is vereist?
- Mbo of hbo werk- en denkniveau
- 3 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie
- Goede kennis van MS Office en Sharepoint
- Affiniteit met financiële dienstverlening
- Kennis op het gebied van HR
- Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Je bent zelfstandig, integer, gestructureerd, overtuigend, besluitvaardig en organisatiesensitief
Wat krijg je?
- €3.100 - €4.500 bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring)
- 24 tot 40-urige werkweek
- 24 vakantiedagen
- Laptop en mogelijkheid tot thuiswerken
- Afhankelijk van de afstand een reisvergoeding
- Bij vast dienstverband korting op schadeverzekeringen
Wat doe je?
- 20% HR-gerelateerde werkzaamheden
- 10% Interne processen en ICT-systemen beheren
- 30% Ondersteunende werkzaamheden
- 30% Financiële administratie
- 10% Projecten coördineren
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Interesse
Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.Dave Smits
Directeur/Eigenaar
Vacature
Als Office Manager bij De Hypotheekshop in Rosmalen en Veenendaal ben je verantwoordelijk voor het soepel laten verlopen van de dagelijkse bedrijfsvoering en ben je de spil tussen de directie, medewerkers en externe partners. Je verzorgt het personeelsbeleid, inclusief werving, verzuim- en contractbeheer en onboarding. Daarnaast beheer je de interne processen, ICT-systemen en kantoororganisatie en zie je toe op een efficiënte en veilige werkomgeving.
Verder coördineer je uiteenlopende projecten, van verhuizingen en verbouwingen tot de implementatie van nieuwe systemen en vergunningstrajecten. Eventueel verzorg je ook de financiële administratie, waarbij je factureert, de debiteuren en crediteuren beheert en rapportages maakt. Met een scherp oog voor detail, organisatorisch vermogen en sterke communicatieve vaardigheden waarborg je de continuïteit en professionaliteit van de organisatie.
Je komt te werken voor meerdere bedrijven van dezelfde eigenaar waaronder De Hypotheekshop Rosmalen en Veenendaal, Credion Rosmalen en Veenendaal, FIER Sport, FIER Bemiddeling en 't Koffiehuis Rosmalen. Je werkt vooral op het kantoor in Rosmalen. Hier voer je grotendeels zelfstandig je rol als Office Manager uit, al werk je wel veel samen met de Directeur, voor wie je mails behandelt en andere taken afhandelt. Verder heb je te maken met leveranciers, de boekhouder en af en toe een advocatenkantoor voor overleg.
De Hypotheekshop
Bij de Hypotheekshop staat het woongeluk van de klanten centraal. De unieke wensen, behoeften op het gebied van wonen, het verzekeren en de financiële planning worden nauwkeurig in kaart gebracht door de Financieel Adviseurs. Door de uitgebreide kennis waarover we beschikken, bieden we onafhankelijk financieel advies op maat. Door onze nauw samenwerking met vrijwel alle hypotheekverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen is de organisatie in staat om een breed scala aan mogelijkheden aan te bieden. Als lid van het team speel je een cruciale rol in het realiseren van de woonwensen van de klanten. Daarnaast zijn er continu kansen om jezelf te ontwikkelen in een klantgerichte omgeving. Voor de Hypotheekshop is het belangrijk om financiële en emotionele stabiliteit en vertrouwen te creëren, zodat de klanten hun volledige potentie kunnen benutten. Sluit je bij ons aan en draag bij aan het woongeluk van de klanten.
Als je er energie van krijgt om veel ballen tegelijk hoog te houden, graag aanspreekpunt bent voor collega’s, leveranciers en samenwerkingspartners, en plezier haalt uit het soepel organiseren en ondersteunen van uiteenlopende processen, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag heb je een fijne afwisseling tussen verschillende taken. Daarnaast weet je een mooie oplossing te vinden voor een prangend probleem, zoals een verhuizing naar een nieuw pand.
Op een minder leuke werkdag heb je wat minder afwisseling en ben je bijvoorbeeld vooral met de boekhouding bezig. Ook kan het voorkomen dat klanten je op de huid zitten, ondanks dat jij je uiterste best doet om ze te helpen.
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
- 18:00
-
- Voorbeeld weekagenda
- Onboarding nieuwe collega
- Lunch
- Mailbox, takenlijst en terugbelverzoeken
- Administratie mailboxen en facturen insturen
- Voorbereiden aanvraag vergunning ’t Koffiehuis
-
- Mailboxen doornemen en facturen insturen
- Mailbox, takenlijst en terugbelverzoeken
- Gesprek sollicitant financieel adviseur
- Projectplanning nieuw kantoor
- Lunch
- Teamoverleg over terugkoppeling audits
- Monitoren contracten leasewagens
- Overleg met ICT-partner
-
- Mailbox, takenlijst en terugbelverzoeken
- Loonmutaties verwerken
- Fundingoverzichten bijwerken
- Lunch
- Gesprek arbeidsrecht advocaat
- Belafspraak sollicitant vervolg
- Verbeteringen CRM-systeem
- Mailboxen doornemen en facturen insturen
-
- Check-in nieuwe collega
- Voorbereiden netwerkcafé hogescholen
- Lunch
- Controle voorlopige loonrapportages
- Controle diverse kantoorzaken
- Mailbox, takenlijst en terugbelverzoeken
- Mailboxen doornemen en facturen insturen
-
- Financiële administratie
- Lunch
- Financiële administratie
- Mailbox, takenlijst en terugbelverzoeken
- Mailboxen doornemen en facturen insturen
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Het groeipad binnen de organisatie staat niet vast. Hier krijg je veel vrijheid om jezelf te ontwikkelen, inclusief budgetten beschikbaar voor online cursussen en opleidingen. Door een actieve samenwerking met verschillende teams en collega's, ben je continu bezig met het verkrijgen van nieuwe inzichten binnen verschillende functies en specialisaties. Omdat het een klein bedrijf is, krijg je de kans om vorm te geven aan je eigen functie, hierdoor groei je mee met het bedrijf. Sluit je aan bij ons team en ontdek hoe je jouw loopbaan kunt ontwikkelen terwijl je bijdraagt aan het geluk van onze klanten.
Werken bij De Hypotheekshop
Werken bij de Hypotheekshop
Bij de Hypotheekshop staat het woongeluk van de klanten centraal. De unieke wensen, behoeften op het gebied van wonen, het verzekeren en de financiële planning worden nauwkeurig in kaart gebracht door de Financieel Adviseurs. Door de uitgebreide kennis waarover we beschikken, bieden we onafhankelijk financieel advies op maat. Door onze nauwe samenwerking met vrijwel alle hypotheekverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen is de organisatie in staat om een breed scala aan mogelijkheden aan te bieden. Als lid van het team speel je een cruciale rol in het realiseren van de woonwensen van de klanten. Daarnaast zijn er continu kansen om jezelf te ontwikkelen in een klantgerichte omgeving. Voor de Hypotheekshop is het belangrijk om financiële en emotionele stabiliteit en vertrouwen te creëren. Sluit je bij ons aan en draag bij aan het woongeluk van de klanten.
Werken bij Credion
Bij Credion ondersteunen we ondernemers om hun zakelijke ambities te verwezenlijken. Het team van toegewijde professionals biedt (her)financieringsoplossingen die perfect aansluiten bij de behoeften van de klanten. Door het uitgebreide netwerk van negentig geldverstrekkers is het mogelijk om voor vrijwel elke kredietaanvraag een geschikt aanbod te doen. Credion zet zich in om financieringsvraagstukken om te zetten in haalbare mogelijkheden. Sluit je aan bij ons team en werk mee aan het realiseren van de wensen en behoeften van ondernemers.
Werken bij FIER Sport
Fier Sport combineert de passie voor sport met een zakelijke expertise om sportverenigingen en bedrijven met elkaar te verbinden. De organisatie bemiddelt tussen deze twee werkvelden, hierbij wordt gestreefd naar resultaten en plezier voor alle betrokken partijen. Als medewerker van FIER Sport werk je in een energieke en inspirerende omgeving, waar jouw liefde voor sport en kennis van zaken worden ingezet om waardevolle partnerships te vormen en te onderhouden.
- Hoofdkantoor in Rosmalen en Veenendaal
- 50% / 50%
- Gem. leeftijd 35 jaar
- Zakelijk casual
- 15 medewerkers
- 'Mogelijkheid' om thuis te werken